
Stal jsem se na dlouho jediným certifikovaným Brand Strategem v ČR, a také jsem mezi prvními 43 certifikovanými Brand Strategy po celém světě, kteří se tímto certifikátem mohou pyšnit.

Každý rok si stanovuji cíle, kterých chci dosáhnout. A jedním z nich bylo spojit se s Marty Neumeierem a mít možnost probrat svou práci od základních kroků až do hloubky jádra věci. Dnes už určitě víte, že se mi to povedlo a prošel jsem dvěmi kurzy Masterclass Level C a také jsme vyhráli Silver Award v Metaskills challenge.
Mohu říct, že jsem splnit všechny své stanovené cíle pro tento rok.
Byl to týden, který byl plný úžasných příběhů o značkách a práci Martyho, které navazovaly na náš vzdělávací program MasterClass 2 Level C. Měli byste mít představu, jak to celé probíhalo, ale nemohu jít do detailu, jelikož jsme se zavázali mlčenlivosti ohledně obsahu kurzu. Je to hlavně kvůli zkouškám a naši práci na značkách, které existují.
V první řadě je důležité říct, že jsme byli mezinárodní tým, který se skládal ze 6 lidí.
Mohli jsme si vybral ze seznamu značek, které jsme mohli upravit strategii značky pro dalších 25 let, v rámci našeho kurzu. Takže nás čekala práce se značkou v rámci strategie, zákazníka a jeho myšlení a dalších důležitých bodů, které má strategie obsahovat. Poslední den byl završen zkouškou a přípravou konceptu reklamy pro Super Bowl.
Vybrali jsme si značku Harley Davidson. Doposud jsem neměl žádnou osobní zkušenost s touto značkou, ale jak víte, náhody se dějí a mí úžasní klienti jsou zrovna vlastníci Harleyů a také oddanými fanoušky značky Harley Davidson. Takže jsem měl tu možnost se hned po kurzu svézt a zažít tak, jaké jsou opravdové pocity z Harleye. Jedním slovem, úžasné a boží!
Kurz byl náročný, protože jsme mu museli věnovat denně celkem 6-7 hodin, a to při běžném životě a práci s klienty. A já jsem velmi rád, že mám klienty, kteří to respektují a byli nadšeni z toho, že jsem se pustil do takové výzvy. Dostal jsem plno skvělých zpráv a gratulací, prostě mám boží klienty.
Zpátky k MasterClass 2.
Naším cílem byly tyto body:
- Vypracovat strategické body pro strategií značky
- Navrhnout možnosti odlišení se od konkurence
- Pracovat s pozicí značky
- Připravit inovace pro růst na trhu
- Koncept reklamy pro největší americkou událost Super Bowl
Kurz MasterClass 2 Level C je založen na Martyho knihách Zag a Scramble.
A je velmi důležité mít již zkušenosti s práci na strategii značky.
Užil jsem si to a bylo to fantastické, poslouchat mistra Martyho, jak spolupracoval se Steve Jobsem a jinými velikány. Nejvíce se našemu týmu zatajil dech, když dohrál koncept naši reklamy a z úst Martyho vypadlo, že je to fantastické.
Před sedmi lety bych si ani v duchu nepředstavil, že budu mít možnost konzultovat své dotazy s Martym a Andym. Myslím, že takové přátelství se tvoří jednou za několik let.
A teď už si užijte náš koncept spotu pro Harley Davidson.