Certifikovaný Brand Stratég – MasterClass Level C

Osobní branding, Vzdělávání

Na dlouho dobu jsem se stal jediným certifikovaným Brand Stratégem v ČR. Tímto jsem se dostal mezi 43 prvních certifikovaných Brand Stratégů po celém světě, kteří se mohou pyšnit tímto certifikátem od Martyho Neumeiera. 

Každý rok si stanovuji cíle, kterých chci dosáhnout. Jedním z nich bylo spojit se s Martym Neumeierem a mít možnost probrat svou práci od základních kroků až do hloubky brandingu. Dnes už určitě víte, že se mi to povedlo a prošel jsem dvěma kurzy Masterclass Level C a také jsme s mým týmem vyhráli Silver Award v Metaskills challenge.

Mohu říct, že jsem si splnil všechny stanovené cíle pro tento rok.

Byl to týden, který byl plný úžasných příběhů o značkách a o práci Martyho, které navazovaly na náš vzdělávací program MasterClass 2 Level C. Měli byste mít představu, jak to celé probíhalo, ale nemohu jít do detailu, jelikož jsme se zavázali mlčenlivostí, ohledně obsahu kurzu a to hlavně kvůli zkouškám a naši práci na značkách, které existují.

Něco mále vám ale přesto prozradím. V první řadě je důležité říct, že jsme byli mezinárodní tým, který se skládal ze 6 lidí.

V rámci našeho kurzu jsme si mohli vybrat ze seznamu značek, kterým jsme mohli upravit strategii na dalších 25 let. Čekala nás tedy práce se značkou v rámci strategie, zákazníka a jeho myšlení a dalších důležitých bodů, které má strategie obsahovat. Poslední den byl završen zkouškou a přípravou konceptu reklamy pro Super Bowl.

Vybrali jsme si značku Harley Davidson. Doposud jsem neměl žádnou osobní zkušenost s touto značkou, ale jak víte, náhody se dějí a někteří z mých úžasných klientů patří mezi fanoušky a vlastníky těchto motorek. Díky tomu jsem měl možnost se, hned po kurzu, na projet se na Harleyi a zažít, jaké to je, sedět na tak mohutném stroji a užít si pocity z Harleye. Jedním slovem, pocity to byly úžasné a boží!

Kurz byl náročný, protože jsme mu museli věnovat celkem 6 až 7 hodin denně, a to v rámci běžného života a práce s klienty. Byl jsem tehdy velmi rád, že mám klienty, kteří to respektují a kteří byli nadšeni z toho, že jsem se pustil do takové výzvy. Dostal jsem plno povzbuzujících zpráv a gratulací – prostě mám boží klienty.    

Ale teď už zpátky k MasterClass 2.

Naším cílem bylo: 

  • Vypracovat strategické body pro strategii značky
  • Navrhnout možnosti odlišení se od konkurence
  • Pracovat s pozicí značky
  • Připravit inovace pro růst na trhu
  • Vytvořit koncept reklamy pro největší americkou událost Super Bowl

Kurz MasterClass 2 Level C je založen na Martyho knihách Zag a Scramble a pro úspěšnost v kurzu je důležité mít již s prací na strategii značky zkušenosti. 

Celý kurz jsem si moc užil a bylo to opravdu fantastické poslouchat mistra Martyho, jak spolupracoval se Stevem Jobsem a jinými velikány. A kdy se našemu týmu nejvíce zatajil dech?Bylo to ve chvíli, když dohrál koncept naší reklamy a z úst Martyho vypadlo, že je to fantastické.

Před sedmi lety by mě si ani ve snu nenapadlo, že budu mít možnost konzultovat své dotazy s Martym a Andym. Myslím, že takové přátelství vzniká jednou za několik let.

A teď už si užijte náš koncept spotu pro Harley Davidson.

Jakub Kantor

Přečtěte si další články

Brand Talk

Brand Talk

Série Brand Talk vám přináší pohled do světa značek od špičkových specialistů z konkrétních oborů, které pracují se značkami.

Rekapitulace roku 2020

Rekapitulace roku 2020

Rok 2020 bych mohl nazvat jako rok změn a uvědomění. Mnoho z nás si uvědomilo, že je třeba zvolnit a myslet na sebe a své blízké. Majitelé značek začali řešit změny a přizpůsobení značky víc než kdy jindy.

Mýtus zvaný brand

Mýtus zvaný brand

Znáte, nejčastější mýty a legendy okolo slova BRAND? Slova BRAND a BRANDING se poslední dobou skloňují všude. Každý z vás, by měl znát pravý význam těchto slov. Sepsal jsem pro vás báje, které slýchávám, za posledních 7 let, nejčastěji.