Masterclass Level C – Brand Specialista

Brand, Podnikání

Absolvoval jsem MasterClass Level C s Marty Neumeierem a Andy Starrem a získal jsem certifikát Brand Specialisty. Jsem první a jediný v České republice.

Masterclass Level C jsou kurzy vedené brand guru Marty Neumeierem. Autor všech zásadních knih ve světě brandingu a budování značek. Tento kurz byl založen na Martyho knize The Brand Gap, která se zabývá pěti klíčovým disciplínám, které jsou velmi důležité při tvorbě a budování značky: ODLIŠENÍ, SPOLUPRÁCE, INOVACE, OVĚŘENÍ A PÉČE/ RŮST.

Původně byly všechny kurzy offline a další měly být v Los Angeles a Londýně, na tento kurz jsem se velmi těšil, ale přišla změna situace a svět se dostal do fáze “online only”. A tak se kurz změnil na týdenní online kurz, který byl vedený přes ZOOM. Čekal nás tedy týden přednášek, práce v týmu, tvorby a prezentování.

Náš tým byl označen jako – Team THREE

Dostali jsme za úkol pracovat na nové značce letiště, které mělo vystoupit z řady starého modelu letišť. A víte co? Povedlo se nám to, odvedli jsme opravdu skvělou práci.

Měli jsme za úkol vymyslet nový model značky, který by vytvořil nové místo na trhu.

Naši práci bylo vytvořit poslání značky, vytvořit název značky, slogan, sestavit hodnoty značky, vytvořit logo a základní prvky identity a promyslet kontaktní body značky. Každý den jsme museli odprezentovat jednotlivé body a hned po prezentaci jsme dostali zpětnou vazbu od Martyho Neumeiera a Andyho Starra.

Byl to úžasný týden se skvělými lidmi a mistrem v oboru. Opravdu jsem si to užil a mohu jen doporučit každému, kdo se chce věnovat značkám. Velmi mě potěšily pochvaly od Martyho a Andyho. Hlavně označení Brand Rockstar.

Velmi se těším na MasterClass 2 Level C – Brand Strategist, který prověří mé strategické znalosti více do hloubky.

Jakub Kantor

Přečtěte si další články

Brand Talk

Brand Talk

Série Brand Talk vám přináší pohled do světa značek od špičkových specialistů z konkrétních oborů, kteří pracují se značkami.

Rekapitulace roku 2020

Rekapitulace roku 2020

Rok 2020 bych mohl nazvat jako rok změn a uvědomění. Mnoho z nás si uvědomilo, že je třeba zvolnit a myslet na sebe a své blízké. Majitelé značek začali řešit změny a přizpůsobení značky víc než kdy jindy.