Blog

Brand Talk

Brand Talk

Série Brand Talk vám přináší pohled do světa značek od špičkových specialistů z konkrétních oborů, kteří pracují se značkami.

Rekapitulace roku 2020

Rekapitulace roku 2020

Rok 2020 bych mohl nazvat jako rok změn a uvědomění. Mnoho z nás si uvědomilo, že je třeba zvolnit a myslet na sebe a své blízké. Majitelé značek začali řešit změny a přizpůsobení značky víc než kdy jindy.

Mýtus zvaný brand

Mýtus zvaný brand

Znáte, nejčastější mýty a legendy okolo slova BRAND? Slova BRAND a BRANDING se poslední dobou skloňují všude. Každý z vás, by měl znát pravý význam těchto slov. Sepsal jsem pro vás báje, které slýchávám, za posledních 7 let, nejčastěji.

Certifikovaný Brand Stratég – MasterClass Level C

Certifikovaný Brand Stratég – MasterClass Level C

Každý rok si stanovuji cíle, kterých chci dosáhnout. A jedním z nich bylo spojit se s Marty Neumeierem a mít možnost probrat svou práci od základních kroků až do hloubky jádra věci. Dnes už určitě víte, že se mi to povedlo.

Masterclass Level C – Brand Specialista

Masterclass Level C – Brand Specialista

Absolvoval jsem MasterClass Level C s Marty Neumeierem a získal jsem certifikát Brand Specialisty. Jsem první a jediný v České republice. Příběh o tom, jak to celé probíhalo, naleznete uvnitř článku.

Celosvětové ocenění – Metaskills by Marty Neumeier

Celosvětové ocenění – Metaskills by Marty Neumeier

Vyhrát Silver Star Award v Metaskills Challenge od Martyho Neumeiera je jednou z největších poct, kterou můžete dostat v boru – Branding, Budování a tvorba značek. Vyhrát první tři pozice mohli jen ti nejlepší z nejlepších.

Žebříček hodnot pro značky

Žebříček hodnot pro značky

Žebříček hodnot ukazuje poměr hodnoty a ceny. Slouží k tomu, abyste si vizuálně mohli porovnat hodnotu dané služby, kterou jako majitel značky poptáváte a jako designer nabízíte…

Tajemství Brandingu

Tajemství Brandingu

Budování značky není žádným tajemstvím. Je to souhra strategie, plánování a designu. Procesy, které vám pomohou s budováním značky.

Název značky je důležitý!

Název značky je důležitý!

Proč je název značky důležitý? A k čemu vlastně je? Podívejte se na příklady názvu značek a jaké jsou jejich kritéria.

Osobní brand aneb člověk jako značka

Osobní brand aneb člověk jako značka

Osobní brand je nejčastějším skloňovaným výrazem, který můžete potkat v rámci budování své značky. Podíváme se na pár základních informací proč a jak budovat osobní brand. U firem to možná mnozí znáte, ale u své osoby to není o nic jednodušší.