Rekapitulace roku 2020

Branding, Osobní branding, Podnikání

Kdo by to na začátku roku 2020 řekl, že tento rok bude tak trochu “pandemický”.
Taky jste měli plno plánů? 

Splnil jsem 99 % mých cílů, které jsem si minulý rok stanovil. A to 1 % tvoří školení pro veřejnost, kterých jsem letos moc nestihl. Musím konstatovat, že pro mě to byl skvělý rok. Mohl jsem pracovat se značkami na jejich rozvoji a budování reputace, mohl jsem být u tvorby nových značek a mohl jsem udělat školení, které proběhly online. Jako každý rok jsem intenzivně pracoval sám na sobě, abych byl lepší a moji klienti mohli mít ještě lepší značky než kdy předtím. Splněno.

Rok 2020 bych mohl nazvat jako rok změn a uvědomění. Mnoho z nás si uvědomilo, že je třeba zvolnit a myslet na sebe a své blízké. Majitelé značek začali řešit změny a přizpůsobení značky víc než kdy jindy. Těch změn okolo značek bylo plno a věřím, že to ještě nekončí, protože rok 2021 bude úplně jiný než roky předešlé. A nemyslím tím jen malé a střední, ale i velké značky musejí pracovat na změnách. Často jsme pracovali na změně strategie a nastavení nových brandingových procesů v rámci budování značky. Práce bylo spousta a už se těším na další rok. 

REKAPITULACE

  • 100 značek
    Začátkem roku jsem dosáhl milníku 100 značek, které jsem pomohl vybudovat od počátku své brandingové kariéry.
  • 30 covid konzultací
    Konzultace, které byly zdarma a měly za úkol pomoc značkám v té nejhorší době.
  • 36 workshopů
  • Silver Star award v Metaskills Challenge
    Mezinárodní soutěž brand stratégů a designérů od Martyho Neumeiera
  • Jediný certifikovaný Brand Stratég v ČR – Certifikát LEVEL C
  • 10 live streamu na téma Brand a Branding
  • 5 nových mezinárodních spoluprací
    (Colorado, Florida, Německo, Anglie, Slovensko)
  • První přednášení na Vysoké škole – Mendelova Univerzita
  • Právní rádce – Jak budovat značku v advokacii
    Poprvé jsem se objevil v časopise Právní rádce, díky školení Jak budovat značku v advokacii s Petrou Dolejšovou a Janou Sedlákovou.
  • Spolupráce a spojení se světovými špičkami v oboru brandingu
  • 0 klientů, kteří by museli zavřít své podnikání

To byla taková stručná rekapitulace roku 2020 z mého pohledu. 

Těším se na další rok a nové spolupráce, které mě čekají.

V první řadě bych rád poděkoval svým klientům a své rodině, že jsme tento rok zvládli a můžeme jít společně dál. 

Jakub Kantor

Přečtěte si další články

Mýtus zvaný brand

Mýtus zvaný brand

Znáte, nejčastější mýty a legendy okolo slova BRAND? Slova BRAND a BRANDING se poslední dobou skloňují všude. Každý z vás, by měl znát pravý význam těchto slov. Sepsal jsem pro vás báje, které slýchávám, za posledních 7 let, nejčastěji.

Certifikovaný Brand Stratég – MasterClass Level C

Certifikovaný Brand Stratég – MasterClass Level C

Každý rok si stanovuji cíle, kterých chci dosáhnout. A jedním z nich bylo spojit se s Marty Neumeierem a mít možnost probrat svou práci od základních kroků až do hloubky jádra věci. Dnes už určitě víte, že se mi to povedlo.

Masterclass Level C – Brand Specialista

Masterclass Level C – Brand Specialista

Absolvoval jsem MasterClass Level C s Marty Neumeierem a získal jsem certifikát Brand Specialisty. Jsem první a jediný v České republice. Příběh o tom, jak to celé probíhalo, naleznete uvnitř článku.