Tajemství Brandingu

Brand, Podnikání

Chcete znát tajemství budování značky?


Ne, není to hezké logo.
Ne, není to neuvěřitelný produkt.
Ne, není to příslib značky.


Značka je vaše reputace.
Každý váš krok vaši značky vede k tomu, že v povědomí lidí, vyvoláte celkový pocit o své značce.

Chcete-li vytvořit pozoruhodnou značku, potřebujete mít strategii značky.
To je to tajemství, o kterém je řeč.


Tvořit design bez strategie je jako řídit auto bez motoru.
Takový design může vypadat dobře, ale nebude mít žádný další účinek.


Jak můžete vnímat značku se strategií?

Jako značku, která vypadá jako cestovní plán.
Má jasně stanovené destinace a aktivity, které budete dělat, abyste dosáhli svých cílů.

Takový cestovní plán by měl mít jasně daný směr trasy, tak abyste mohli překonat všechny překážky a měli hladší cestu k úspěchu.

Uvažujte nad svým posláním, vizi, misi, archetypem, tónem komunikace, hodnotách značky, vizuální identitě a příběhem značky.

Branding je soubor procesů, které podnikáte pro udržení a růst vaši značky.

Budování značky, tedy není žádným tajemstvím.
Je to jednoduše souhra strategie a designu. 🧐

Děkuji vám za pozornost a budu se těšit zase u dalšího článku.

Jakub Kantor

Přečtěte si další články

Rekapitulace roku 2020

Rekapitulace roku 2020

Rok 2020 bych mohl nazvat jako rok změn a uvědomění. Mnoho z nás si uvědomilo, že je třeba zvolnit a myslet na sebe a své blízké. Majitelé značek začali řešit změny a přizpůsobení značky víc než kdy jindy.

Mýtus zvaný brand

Mýtus zvaný brand

Znáte, nejčastější mýty a legendy okolo slova BRAND? Slova BRAND a BRANDING se poslední dobou skloňují všude. Každý z vás, by měl znát pravý význam těchto slov. Sepsal jsem pro vás báje, které slýchávám, za posledních 7 let, nejčastěji.

Certifikovaný Brand Stratég – MasterClass Level C

Certifikovaný Brand Stratég – MasterClass Level C

Každý rok si stanovuji cíle, kterých chci dosáhnout. A jedním z nich bylo spojit se s Marty Neumeierem a mít možnost probrat svou práci od základních kroků až do hloubky jádra věci. Dnes už určitě víte, že se mi to povedlo.