Michelle Loosekot mě pozvala jako svého hosta do jejího známého 3Ká Speciálu. Tentokrát jsem se zaměřil na téma, jak si jako kreativec vybudovat osobní brand, který funguje a vydělává.
Vytvořit si vlastní brand jako kreativec je obrovská výzva, ale dnešní doba tomu fakt přeje. Tvoje jméno = tvoje značka? Často jsme tou značkou my sami, ale je důležité vědět, že naše tvorba se nutně nerovná naší osobnosti. Určitě se doma chováte jinak než v byznysu nebo na sítích. A právě v tom je to specifické – a někdy i zrádné. Osobní brand má stejné prvky jako ten obchodní, ale řídit sebe jako firmu je úplně jiná disciplína.
V tomhle článku vám chci předat své zkušenosti a ukázat, jak na to jít vědomě, prakticky a strategicky. Bez ztráty autenticity, ale s jasným záměrem. Aby váš osobní brand nejen fungoval – ale taky vydělával.
Jak píše Michelle: Kompletní návod od špičkového brand stratéga + praktický checklist jako dárek, který najdete uvnitř článku na jejím Forendors.

Branding není o tom, kým jste, ale kým se stanete. 🎩