26. 6. 2025 | 15 minut

Jak si jako kreativec vybudovat osobní brand, který funguje a vydělává

Proč je osobní značka důležitá právě pro kreativce? Najdi si své „PROČ“ – proč to všechno děláš, proč tě to baví a proč v tom chceš pokračovat.

Michelle Loosekot mě pozvala jako svého hosta do jejího známého 3Ká Speciálu. Tentokrát jsem se zaměřil na téma, jak si jako kreativec vybudovat osobní brand, který funguje a vydělává.

Vytvořit si vlastní brand jako kreativec je obrovská výzva, ale dnešní doba tomu fakt přeje. Tvoje jméno = tvoje značka? Často jsme tou značkou my sami, ale je důležité vědět, že naše tvorba se nutně nerovná naší osobnosti. Určitě se doma chováte jinak než v byznysu nebo na sítích. A právě v tom je to specifické – a někdy i zrádné. Osobní brand má stejné prvky jako ten obchodní, ale řídit sebe jako firmu je úplně jiná disciplína.

V tomhle článku vám chci předat své zkušenosti a ukázat, jak na to jít vědomě, prakticky a strategicky. Bez ztráty autenticity, ale s jasným záměrem. Aby váš osobní brand nejen fungoval – ale taky vydělával.

Jak píše Michelle: Kompletní návod od špičkového brand stratéga + praktický checklist jako dárek, který najdete uvnitř článku na jejím Forendors.

Branding není o tom, kým jste, ale kým se stanete. 🎩

Odkaz na článek 3Ká Speciál


Další články

Mohlo by vás zajímat.


Kontakt

Čas na silnější značku?

Začněme společně od byznysu až po branding.

Jakub kantor Certifikáty