18. 7. 2019 | 11 minut čtení

Brand Talk

Série Brand Talk vám přináší pohled do světa značek od špičkových specialistů z konkrétních oborů, které pracují se značkami.

 

Původní plán byl vytvořit mini sérii, která poběží pouze na Instagramu, ale jak už to tak bývá, série bude pokračovat hned po prázdninách na YouTube. A už nyní vám prozradím, že se můžete těšit na velmi zajímavé hosty! 

První série přinesla skvělé hosty a témata, která jsou zajímavá a plná hodnotných informací pro každého, kdo pracuje se značkami. 

Seznam hostů a témat:

  1. Tomáš Sobel – Audio Branding
  2. Pavel Klein – Řešení krize ve firmě 
  3. Petr Rubáček – Život šéfa design studia Remembership
  4. Petr Handlíř – Výkonnostní marketing na Facebooku
  5. Petra Dolejšová – Nejčastější právní přešlapy v budování značky
  6. David Braný – Speciál – Marketingový bizár
  7. Max Kozlov – Síla osobní značky 
  8. Václav Blahout – Brandové kampaně a sportovní marketing
  9. Radka Legerska – Jak obsahem na Linkedinu budovat B2B Brand
  10. Bára Vlášková – Vliv webových stránek na značku
  11. Michael Petrus – Ilustrace a animace v brandingu
  12. Katka Pavlíčková – Instagram jako ambasador značky

TOMÁŠ SOBEL – AUDIO BRANDING 

Odkaz na rozhovor

S Tomášem jsme probrali vliv audio/ sonic brandingu na značky. Budoucnost totiž patří zvuku a hlasovým asistentům. 

Síla jedinečného zvuku značky může mít stejně přidanou hodnotu jako design. Tomáš je tvůrce, marketér, jedna ze dvou kreativních Kreatury, která stojí za úžasnými projekty jako Vaše jméno je Vaše značka – formát podcastů, který pomáhá řešit časté problémy freelancerů. Nesmím však opomenout ani strašidelné pohádky pod názvem Klekání, u kterých nevíte, jestli se bát nebo pokračovat dál, protože Tomášův hlas je opravdu pohádkový.

Tomášovy projekty:
vasejmenojevaseznacka.cz
klekani.cz
juicyfolio.cz
kreativnikreatury.cz

Tomášův Instagram

Tomášův LinkedIn

PAVEL KLEIN – ŘEŠENÍ KRIZE VE FIRMĚ

Odkaz na rozhovor

S Pavlem jsme si povídali o tom, jak se řeší krize ve firmách a jaký vliv mohou mít na značku samotnou. 

Pavel se věnuje poradenství a koučování majitelů firem a manažerů přes 30 let. Jeho zkušenosti by mohly vydat na několik sérií Brand Talku a já jsem velmi rád, že jsme se poznali osobně a společně probrali vliv naší práce na chod firmy a celé značky.

Ono se to totiž řekne, ale když je firma ve stavu krize, tak prostě potřebuje poradit a mít nezávislý pohled zvenčí.

Víte, co máme s Pavlem společného? Rádi uvádíme vizi do praxe.

Pavlův LinkedIn

PETR RUBÁČEK – ŽIVOT ŠÉFA DESIGN STUDIA

Odkaz na rozhovor

Petr Rubáček nám vyprávěl příběh o tom, jak pracoval na založení a budování studia Remembership. Byla to výprava do duše majitele firmy.

Design je jeden z nejdůležitějších atributů, které značka může mít. Jeho přidanou hodnotu si často ani neumíme představit. Petr Rubáček je grafický designér a zakladatel studia Remembership. Společně s Petrem jsme se podívali na to, jaký je život šéfa designérského studia a na co vše musíte pamatovat u budování značky.

Petrovo studio stojí za skvělými vizuálními počiny, jako jsou Nadace Světluška, Obsahová agentura nebo značka Nafigate.

Petra můžete znát nejen v roli grafického designéra a CEO Remembershipu, ale také jako lektora se zaměřením na Design Thinking. Jejich heslo #friendsnotclients je mi velmi blízké, protože není nic lepšího než přátelský vztah s klienty.

Zde se můžete podívat na jejich portfolio

Petrův Instagram

Petrův LinkedIn

PETR HANDLÍŘ – VÝKONNOSTNÍ MARKETING NA FACEBOOKU

Odkaz na rozhovor

Není nic lepšího, než si povídat se špičkovým marketérem s úzkou specializací na výkonnostní marketing jako je Petr. 

Role výkonnostního marketingu je v rámci budování značky velice důležitá. Kdy a proč ho použít, a proč někdy může být výkon prioritní pro chod značky? To všechno jsme probrali společně s Petrem Handlířem, expertem na výkonnostní marketing. Petra také můžete znát jako konzultanta a lektora. Mezi jeho klienty patří značky, jako Vasky, Brašnářství Tlustý, Bernard či Olympus. Petr už na Facebooku proinvestoval přes 200 milionů korun. 

Petrův Instagram

Petrův LinkedIn

PETRA DOLEJŠOVÁ – NEJČASTĚJŠÍ PRÁVNÍ PŘEŠLAPY V BUDOVÁNÍ ZNAČKY

Odkaz na rozhovor

Když řešíte právo a značku, tak musíte určitě znát i Petru Dolejšovou. A pokud ne, je správný čas to napravit. 

Společně s advokátkou Petrou Dolejšovou jsme se podívali na to, jaké jsou při budování značky nejčastější právní přešlapy. Petra se věnuje právu v oblasti marketingu, médií, GDPR a ochrany značky. Určitě jí znáte jako skvělou lektorku a milou bytost, která boří právní mýty. Na Petře se mi líbí, že umí právo podat srozumitelně a lidsky.

Instagram Petry

LinkedIn Petry

DAVID BRANÝ – SPECIÁLNÍ DÍL – MARKETINGOVÝ BIZÁR

Odkaz na rozhovor

Slovo dalo slovo a domluvili jsme se na speciálním live streamu s Davidem Braným, kterého můžete znát jako autora Marketingového bizáru a mimo jiné taky jako Brand Stratéga.

To, že je David ze stejného oboru jsem se od něj dozvěděl nedávno, a proto mě zajímal jeho pohled na náš společný obor zvaný Branding. Bavili jsme se o tom, jaké to je čelit marketérům a nenávisti, když bojujete proti marketingovému odpadu.

Kontroverzní fracek z marketingu nebo skutečný branďák, který miluje svou práci? Tento stream byl opravdu speciální.

Davidův LinkedIn

Marketingový bizár

MAX KOZLOV – SÍLA OSOBNÍ ZNAČKY 

Odkaz na rozhovor

Pracovat s osobní značkou neznamená jen spustit reklamu a doufat ve výsledek. Je to běh na dlouhou trať. Síla osobní značky pracuje s mnoha faktory, které bychom neměli opomíjet.

Max Kozlov to dobře ví, protože se ještě nedávno učil od těch nejlepších v oboru, ať už to byl Garry Vee nebo Mark Ritson. Max je člověk, kterého chcete poznat osobně. A i když je s ním pořádná legrace, má za sebou opravdu úctyhodné úspěchy (například zařazení do Euro 20 pod 20, Středoškolák roku 2019 a znát ho můžete i z podia TEDx či Google). 

Mimo praktických postupů k „personal brandu“ jsme si řekli něco i o jeho novém projektu AmazeThem, který profesionálům buduje osobní značky, a mluvili jsme také o tom, jak je těžké vést hardwarový startup Undout.

AmazeThem

Undout

LinkedIn

VÁCLAV BLAHOUT – BRANDOVÉ KAMPANĚ A SPORTOVNÍ MARKETING

Odkaz na rozhovor

S Vaškem jsme si povídali o tom, jaké to je pracovat se značkami jako Coca-Cola nebo Český olympijský tým. Václav Blahout je špičkový marketingový konzultant, který má spoustu zkušeností s brandovými kampaněmi a sportovním marketingem. 

Václavův Instagram

Václavův LinkedIn

RADKA LEGERSKA – JAK OBSAHEM NA LINKEDINU BUDOVAT B2B BRAND

Odkaz na rozhovor

Budování značky v B2B je prý úplně jiné, ale je tomu opravdu tak? Vždyť na konci firem jsou také lidé, a přijde mi, že se na to někdy zapomíná. 

Mým dalším hostem byla dáma, která miluje marketing a LinkedIn, dále ji určitě můžete znát jako specialistku na obsahový marketing, copywriterku a lektorku Linked Akademie. Kdo je na LinkedInu delší dobu, tak určitě ví, že píšu o Radce Legerske.

Společně jsme se podívali na to, jak budovat B2B brand pomocí LinkedInu.

LinkedIn Radky

BÁRA VLÁŠKOVÁ – VLIV WEBOVÝCH STRÁNEK NA ZNAČKU

Odkaz na rozhovor

Webové stránky má dnes každá firma, ale to, jak s nimi pracovat a jak se

připravit na tvorbu webových stránek, už každý neví.

Potřebujeme hezkou homepage“, to je věta, kterou nechce slyšet žádný web designér. Společně s mým hostem Bárou Vláškovou jsme se proto podívali na problematiku a vliv webových stránek na značku. 

Bára Vlášková se specializuje na tvorbu webových stránek pro dámy (dámské portfolio). Vytváří webové stránky, které ve vás vyvolávají nadšení a plní svou úlohu v rámci značky. Říká, že žen v IT je jako šafránu, a proto ji skvěle funguje věta „Jseajťačka“ – ta jí pomáhá prolomit ledy s klienty a vzbudit jejich zvědavost. 

Instagram Báry

MICHAEL PETRUS – ILUSTRACE A ANIMACE V BRANDINGU

Odkaz na rozhovor

V rámci brandingu jsme se s Michaelem podívali do světa ilustrací a animace.

Design totiž hraje velkou roli při práci s brandingem. 

Michael je ilustrátor a creative director v ilustrátorském a animátorském studiu artBLOCK, které založil v roce 2013. Skrze studio Michael pomáhá firmám odlišit se atraktivní vizuální komunikací, marketingem a brandingem. Po více než 13 letech v oboru je držitelem několika mezinárodních ocenění. Má na svém kontě řadu komerčních i autorských projektů a produkci několika komiksových knih. Do jeho zkušenostních zářezů patří také startup na digitální komiksy Nanits Comics, se kterým navštěvoval centrum technologických inovací Silicon Valley v San Franciscu.

Michaelův Instagram

Michaelův LinkedIn

KATKA PAVLÍČKOVÁ – INSTAGRAM JAKO AMBASADOR ZNAČKY

Odkaz na rozhovor

Jste na Instagramu? Umíte s ním pracovat? Instagram vaší značky se může stát vaším ambasadorem. A nikdo nechce, aby jeho ambasador byl nevkusný, rozlítaný a neuměl komunikovat. V dalším Brand Talku jsme se s Katkou podívali na to, jak vám Instagram může pomoc v rámci prezentace a komunikace vaší značky.

Katka Pavlíčková je specialistkou a machrem na Instagram. Její značka BGRAM učí podnikatele a značky, jak se prezentovat na Instagramu. Pomohla už stovkám podnikatelů a firem pochopit svět Instagramu a dokáže s lehkostí vysvětlit, jak s ním pracovat v rámci komunikace značky. Ze svých letitých zkušeností předává jen to nejkvalitnější know-how na trhu.

Instagram BGRAMu

LinkedIn Katky

Celou sérii Brand Talk můžete zhlédnout zde.

Jak jste si mohli všimnout, Brand Talk byl primárně mířen na Instagram do sekce IGTV, ale vzhledem k tomu, že mě Instagram celkem limituje v dalším vývoji, další série bude pokračovat na YouTube. A to na mém novém kanále: Jakub Kantor.

Máte v hlavě někoho, koho bych mohl pozvat do další série?

Napište mi na jakub@kantorgraphics.cz

Rád bych ještě jednou poděkoval všem svým hostům, že přijali pozvání do Brand Talk, kde jsme si mohli popovídat o zajímavých a velice podstatných tématech.


Další články

Mohlo by vás zajímat.


Kontakt

Čas na silnější značku?

Začněme společně od byznysu až po branding.

Jakub kantor Certifikáty