„Když děláš branding, fakturuješ důvěru.“ Radimova myšlenka vystihuje naprosto dokonale vše okolo budování značky.
Jen co se Radim Pařík vrátil z Dallasu, kde se setkal s Chrisem Vossem kvůli své nové knize, vyrazil jsem do Prahy, abychom spolu natočili nejnovější díl Brand Talku.
A jak říká Radim, „Brand je příběh. Branding je o vyprávění příběhu,“ tak jsme se toho drželi po celou dobu našeho rozhovoru. Radim sázel jeden příběh za druhým. S takovou ladností, že bych ho klidně poslouchal ještě další hodinu.
Zajímalo mě, jak se Radim dostal k vyjednávání a k tomu, co dělá dnes. Možná to byla náhoda, ale jeho první setkání s trénovaným vyjednavačem odstartovalo jeho příběh Vyjednávače.
Osobně si myslím, že se Radim stává žijící legendou vyjednávání. Ono mu totiž nestačí napsat bestseller: Umění vyjednat cokoliv, ale jde ještě dál. Věřím, že jeho knížka s Vossem bude další simply the best.
Od vyjednávání k brandingu. „Těžké…“ Nedávna návštěva Beverly Hills, změnila jeho pohled na branding. Celkem mi je líto, že jsem to nebyl já, ale Nick Nanton, který má 22x Emmy a má na starosti branding pro ty nejznámější a neúspěšnější americké celebrity a profíky.
To nejdůležitější, na co se můžete těšit:
📌 Úspěšní a bohatí lidé přistupují k vyjednávání naivně
📌 Vyjednávání zachraňuje životy a vztahy
📌 Spoluautorství s Chrisem Vossem
📌 Branding z USA
📌 Vyjednaných 9 miliard Kč
📌 Pražský hrad
📌 Radimovo guilty pleasure
Na konci se můžete těšit na značky, které formují Radima a také na ty, které mu vždy připomenou jeho dětství. Bylo to fenomenální! 🎩