Tentokrát jsem s Brand Talkem vyrazil za ředitelem speciálních operací v EP a manažerem komunikace pro Shoptet – Tomáš Šusta.
První zastávka byla v podcastovém vydavatelství EP Events & Production – podívali jsme se na to, jak to celé funguje, když chcete točit podcast a taky jak to vypadá, když se buduje podcastové impérium.
Nově se u nich můžete podívat na podcastovou akademii, což je super věc, když začínáte. Tohle mi mi tady chybělo, když jsme začínali s BrandHunters.
A o měsíc později jsme se sešli v Shoptetu. V místě, kde se rodí většina českých e-shopů. Tomáš tady managuje komunikaci.
Podívejte se s námi na:
📌 Jak se dívají v Shoptetu na budování značky
📌 Jak probíhá jejich facelift/ redesign
📌 Lokální značky a jejich růst
Pamatujte, že e-shop není jen o výkonu. Brand hraje zásadní roli v celém byznysu. Ale stále je tady menší problém, protože průzkum z Ogilvy říká, že většina majitelů e-shopu si myslí, že brand = logo. Snad to společně časem vyřešíme. 🎩
Věděli jste, že jeden e-shop vychází na 297 lidí?