YouTube Spotify Apple Podcast

Tentokrát jsem s Brand Talkem vyrazil za ředitelem speciálních operací v EP a manažerem komunikace pro Shoptet Tomáš Šusta.

První zastávka byla v podcastovém vydavatelství EP Events & Production – podívali jsme se na to, jak to celé funguje, když chcete točit podcast a taky jak to vypadá, když se buduje podcastové impérium.

Nově se u nich můžete podívat na podcastovou akademii, což je super věc, když začínáte. Tohle mi mi tady chybělo, když jsme začínali s BrandHunters.

A o měsíc později jsme se sešli v Shoptetu. V místě, kde se rodí většina českých e-shopů. Tomáš tady managuje komunikaci.

Podívejte se s námi na:

📌 Jak se dívají v Shoptetu na budování značky

📌 Jak probíhá jejich facelift/ redesign

📌 Lokální značky a jejich růst

Pamatujte, že e-shop není jen o výkonu. Brand hraje zásadní roli v celém byznysu. Ale stále je tady menší problém, protože průzkum z Ogilvy říká, že většina majitelů e-shopu si myslí, že brand = logo. Snad to společně časem vyřešíme. 🎩

Věděli jste, že jeden e-shop vychází na 297 lidí?


Další Brand Talks

Mohlo by vás zajímat.


Kontakt

Čas na silnější značku?

Začněme společně od byznysu až po branding.

Jakub kantor Certifikáty