„Název značky, rozhodne o vašem úspěchu.“ Jeden z nejvíce podceňovaných faktorů brandingu.
Zamilovat se do prvního názvu, který si sami vytvoříte, vám byznysově může zlomit vaz. Nic nebudete používat častěji než název své značky.
Tomáš Petrek je skvělý byznysový stratég a partner té nejlepší brandingové agentury v Česku a na Slovensku – GoBigname “Go Big, Go Global”
GoBigname působí ve Švýcarsku i v Saudské Arábii, ale věděli jste, že jejich začátky ve Švýcarsku byly náročné? I když měli v portfoliu více než 250 úspěšných značek, tak Švýcary zajímalo jen jedno…
A to, jestli už spolupracovali s nějakou švýcarskou značkou. Nikdo nechtěl být ten “první”.
Dnes úspěšně spolupracují s největšími značkami ve Švýcarsku a jejich poslední workshop v Curychu navštívilo 450 lidí. Tomu já říkám, play to win. 🎩
Ochránit si svou značku před velkými a zlými korporacemi může být těžké. Měli bychom si brát příklad z toho, jak to Švýcaři dělají. Chrání si své aktiva v byznysu a značka je často to nejcennější, co máte. Znáte to, když vám shoří továrna, tak jediné co vám zůstane, je právě ta značka.
Tomáš je součástí něčeho většího, protože jejich spojení GoBigname a Darwin & Machines je prostě brandingový high-class. Probrali jsme i pricing a tendry, kdy lidi zajímají ceny, ale už je nezajímá proces a co za to dostanou. A taky vás čeká příběh značky, která se dostala do NHL.
To nejdůležitější, na co se můžete těšit:
📌 Název je základ pro úspěšnou značku
📌 Zamilovat se do prvního názvu, vám může přinést žalobu
📌 O příběhu značky, která se dostala do NHL
📌 Branding ve Švýcarsku
📌 Gaming jako budoucnost značek
📌 Chris Do jako naše společná inspirace
📌 Spartan Race, Ti může změnit život
Na konci se můžete těšit na značky, které formují Tomáše, a také na tu, která mu vždy připomene jeho dětství.