YouTube Spotify Apple Podcast

„Když děláš branding, fakturuješ důvěru.“ Radimova myšlenka vystihuje naprosto dokonale vše okolo budování značky.

Jen co se Radim Pařík vrátil z Dallasu, kde se setkal s Chrisem Vossem kvůli své nové knize, vyrazil jsem do Prahy, abychom spolu natočili nejnovější díl Brand Talku.

A jak říká Radim, „Brand je příběh. Branding je o vyprávění příběhu,“ tak jsme se toho drželi po celou dobu našeho rozhovoru. Radim sázel jeden příběh za druhým. S takovou ladností, že bych ho klidně poslouchal ještě další hodinu.

Zajímalo mě, jak se Radim dostal k vyjednávání a k tomu, co dělá dnes. Možná to byla náhoda, ale jeho první setkání s trénovaným vyjednavačem odstartovalo jeho příběh Vyjednávače.

Osobně si myslím, že se Radim stává žijící legendou vyjednávání. Ono mu totiž nestačí napsat bestseller: Umění vyjednat cokoliv, ale jde ještě dál. Věřím, že jeho knížka s Vossem bude další simply the best.

Od vyjednávání k brandingu. „Těžké…“ Nedávna návštěva Beverly Hills, změnila jeho pohled na branding. Celkem mi je líto, že jsem to nebyl já, ale Nick Nanton, který má 22x Emmy a má na starosti branding pro ty nejznámější a neúspěšnější americké celebrity a profíky.

To nejdůležitější, na co se můžete těšit:

📌 Úspěšní a bohatí lidé přistupují k vyjednávání naivně

📌 Vyjednávání zachraňuje životy a vztahy

📌 Spoluautorství s Chrisem Vossem

📌 Branding z USA

📌 Vyjednaných 9 miliard Kč

📌 Pražský hrad

📌 Radimovo guilty pleasure

Na konci se můžete těšit na značky, které formují Radima a také na ty, které mu vždy připomenou jeho dětství. Bylo to fenomenální! 🎩


Další Brand Talks

Mohlo by vás zajímat.


Kontakt

Čas na silnější značku?

Začněme společně od byznysu až po branding.

Jakub kantor Certifikáty