Legendární marketér Michal Pastier z Darwin & the Machines a GoBigname vás provede svou Žlutou knihou budování značky v době chaosu.
V čem spočívá mistrovství brandingu a budování značky?
Stačí vám tyto 3 fáze k úspěšné značce:
Fáze 1: Zrcadlo – Facka – Ulice – Kmen
Fáze 2: Zkratka – OSŤ – Jméno – Maják
Fáze 3: Čtyři kola značky – Katapult – Reflektor – Vzducholoď
Michal Pastier má za sebou více než 250 úspěšně vybudovaných značek po celém světě. Je to mistr a zároveň legenda brandingu, marketingu, a také velmi úspěšný podnikatel, který se objevil nejen na titulní stránce časopisu Forbes. Nedávno se stal tváří Slovenské Spořitelny, která ráda podpořila Žlutou knihu pro rozvoj podnikatelů.
Jé důležité si uvědomit, že neexistuje začínající značka. Už od samého začátku se můžete chovat jako silná a zavedená značka, která se chystá expandovat. Vše je o vašem brand mindsetu, jak si to nastavíte.
Už jste si našli svou jedinečnOST?
Jestli ne, tak doporučuji objednat Žlutou knihu. V roce 2024 vyjde v češtině a později se můžeme těšit i na anglickou verzi. Tahle fenomenální kniha se stala bestsellerem v Česku i na Slovesku.
Míšo rád vzpomíná slova Ayrtona Senny: “Nemůžete předjet 15 aut za slunečného počasí, ale můžete, když prší.” Tohle funguje i při budování značky.
Nefinancujte kategorii, ale staňte se vlastní značkou. Nevíte, jak na to? Stačí si poslechnout Brand Talk až do konce. Každý z vás může mít skvělou značku.
A jelikož jsme si dali slib, že společně rozšíříme Míšuv framework R.I.T.I, tak nesmí chybět jeho vysvětlení:
R.I.T.I. Framework
Resonating – Rezonující – Rezonuje to, co děláte s vaší cílovou skupinou?
Iconic – Ikonická – Je to o tom, jak vaše značka vypadá, ikonické, tedy odlišné od konkurence, a bude vaše komunikace přiřazená právě k vám?
Tactical – Taktická – Máte schopnost rychle využívat příležitosti?
Insightful – Zasvěcená – Děláte to s pochopením strachu, obav, představ svých zákazníků? Dělejte ty značky pořádně, R.I.T.I.