Kazatel komunikace a jeden z nejlepších komunikačních stratégu u nás, přesně takový je Marek Bačo z EssenceMediacom.
Z Ostravy a Bruntálu až na Cambridge a zase zpátky do marketingové komunikace. To je tak, když se sejdou synci z kraje razovitého. U této části Markova příběhu vzpomínáme na vytáčený internet a první placené bannery na netu. A tak si tam Marek vybudoval monopol.
U značek je třeba mít big picture, ne jen egoistické tunelové vidění, které vede do záhuby. Na tom se určitě shodneme.
Víte, kdo je nejlepší marketér? Odpověď je snadná.
Ježíš a jeho 12-ti členný tým. Byli to nejlepší marketéři na světě.
Marek je ostřílený stratég a má skvělé zkušenosti ze spolupráci se značkami jako jsou T-Mobile, Coca-Cola, Adidas nebo také Seznam.cz
Vždycky magenta!
Díky Markovi, jsme se mohli pobavit o tom, jak to dělají velké značky a jak se pracuje s daty napříč celou marketingovou komunikací. Prostě takový malý sen každého z marketingu.
Věděli jste, že Marek hraje basketball? A to je jedním z nejmenších hráčů na hřišti. A proto jsme se podívali i na Nike a příběh Michaela Jordana.
Má můj velký obdiv! Ne, jen jako sportovec, ale i jako člověk. 🎩