Žebříček hodnot pro značky - Jakub Kantor
15604
post-template-default,single,single-post,postid-15604,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Žebříček hodnot pro značky

Žebříček hodnot pro značky

5 minut čtení

Žebříček hodnot pro značky

 

Jak vypadá žebříček hodnot služeb, které potřebuje k budování značky?

Strategie značky – Branding – Vizuální Identita – Logo

Žebříček hodnot ukazuje poměr hodnoty a ceny. Slouží k tomu, abyste si vizuálně mohli porovnat hodnotu dané služby, kterou jako majitel značky poptáváte a jako designer nabízíte.

Majitele firem chtějí tento rozdíl pochopit, protože se v nich často ztrácejí a si neví rady, když poptávají proces budování značky. Většina firem začíná logem, a přitom většina úspěšných značek právě začala strategií značky.

Designeři často uvažují, jakou hodnotu může mít jejich služba a neví kam to zařadit. Přemýšleli jste někdy o tom, že vaše práce může mít vyšší hodnotu pro vašeho zákazníka, než se to zdá na první pohled?

Máte jen logo nebo máte značku s pevnými strategickými základy, se kterou se vaši zákazníci mohou opravdu ztotožnit a říct, tohle je ta značka, kterou mám rád?

🧐 LOGO
Žebříček začíná právě logem. Je to jednoduché, logo je totiž jen začátek. Je to první věc, která dokáže odlišit vaši značku od ostatních. Hodnota loga roste až v průběhu budování značky.

🧐 VIZUÁLNÍ IDENTITA⠀
Logo už máte. Nyní je na řadě vizuální identita – písmo, barvy, design atd. Vizuální identita tvoří vizuální část značky a současně dává značce pevná pravidla používání, vytvoříte tak konzistentní značku.

🧐 BRANDING⠀
Budování značky nestojí jen na vizuálním obsahu. Zde patří strategické procesy a rozhodování značky, které určitě budete znát – jméno značky (naming), pozice značky, archetyp, komunikace, příběh a hodnoty značky. Branding je soubor procesů, které podnikáte pro udržení a růst značky.

🧐 STRATEGIE ZNAČKY⠀
Značka, které má svou strategii značky staví na všech výše uvedených hodnotách. Taková značka je pak mnohem silnější a hodnotnější. Silná značka staví na kvalitních základech a dokáže lépe pracovat se svými zákazníky. Pracuje s jejich přesvědčením a emocemi. Strategie značky řeší větší problémy než jen vizuální řešení, které lze vidět na první pohled. Ve strategii značky je sepsáno, jaký je ideální stav značky, kterého chcete dosáhnout.

Pamatujte, že pokud začínáte budovat značku, tak na to musíte jít komplexně a s jasným cílem.
Každý krok při budování je důležitý a má svou hodnotu.

Žebříček hodnot pro značky